Sběratelská kampaň, kterou obchodní řetězec Albert spouští 18. ledna 2017, cílí na volný čas dětí i jejich rodičů.
Během kampaně, jež potrvá do 28. března, si mohou zákazníci, kteří splní dané podmínky, vybírat ze sady oblíbených her od firmy Hasbro. Nabídka přitom zahrnuje nejen tradiční hry, hrané už našimi prarodiči pod školní lavicí, ale i tituly o poznání modernější.
Jaké hry tedy tvoří skladbu nabízené herní sady?
Jsou to známé Monopoly, klasická námořní bitva Battleship nebo Connect 4, titul, pod nímž se skrývají oblíbené Piškvorky. Nejmladším ročníkům je určena zábavná hra Hádej, kdo; těm starším zase „padne do oka“ třeba detektivní hra Cluedo, její vědomostní souputnice Trivial Persuit nebo party hra Twister.
Albert svou novou kampaň představil během zábavného neformálního odpoledne uspořádaného 12. ledna t. r. v Národní technické knihovně v pražských Dejvicích. Akce se zúčastnilo zhruba třicet zájemců a zájemkyň – šlo o skupinky dětí z dětských domovů a dalších organizací podporovaných prostřednictvím Nadačního fondu Albert. Děti si mohly hry na místě vyzkoušet (připravena pro ně byla i prohlídka Národní technické knihovny).